Bril met koker in doosje doen

Stuur uw bril gratis naar ons op

Nadat je bestelling is geplaatst ontvangt je een verzendlabel welke je zelf uit kan printen. Met dit label kun je de bril kosteloos naar ons opsturen. Zorg zelf voor een goede verpakking waarin de bril niet kan beschadigen tijdens het transport. Plak het uitgeprinte verzendlabel hier op en je kan het pakketje kosteloos afgegeven bij een PostNL punt.

Verstuurt u vanuit België?
Onze gratis verzendlabels werken niet voor onze Belgische klanten. Als u vanuit België bestelt, vragen wij u om zelf uw bril naar ons op te sturen. Wij sturen, na het voltooien van de bestelling, de bril dan wel gratis terug naar België.

Meer weten over je bril verpakken?

Bekijk stap-voor-stap instructies op onze verpakkingspagina.

Verwerking van de bestelling

Afhankelijk van de bestelling zal de productie van de glazen tussen de 5 en 12 werkdagen in beslag nemen vanaf het moment dat wij de bril hebben ontvangen. Voor enkelvoudige glazen neemt het proces over het algemeen minder tijd in beslag dan voor multifocale glazen. Daarnaast zal het proces minder tijd kosten als u de gegevens van het recept worden aangeleverd. Het uitlezen van een bril is een proces dat extra tijd zal kosten.

Glazen in bril
Gesloten doosje

Wij sturen je bril terug

Nadat de bril is voorzien van nieuwe glazen, wordt deze, uiteraard kosteloos, terug gestuurd. Je ontvangt een e-mail met track & trace nummer waarmee het pakketje online te volgen is.

Menu